Persoonlijke Merken

 

Als persoonlijk merk ben jij het ‘product’. Klanten investeren in jouw kennis, jouw service, jouw hulp en niet in die van een ander.

Om de aandacht van een ander te vragen, moeten we eerst de tijd nemen om die persoon te leren kennen. Als je op een feestje naar een onbekende stapt, begin je ook niet met ‘ik heb een eigen bedrijf, wil je dit van mij kopen?’

Nee, we zoeken eerst connectie en creëren vervolgens interesse in het bedrijf door iets voor hen te doen.

Als persoonlijk merk komt content van jou. We kunnen dit niet voor jou doen en willen dit niet voor jou doen. Als jij het ‘product’ bent, de reden dat mensen graag bij je kopen, kunnen wij jouw content niet voor je schrijven, inspreken of opnemen.

Wel kunnen we je begeleiden in dit proces, de content productie uit handen nemen, om zo jouw merk uit te dragen op sociale media.

Dit werken wij uit met de EIO-formule

E = Expertise

Je hebt jaren geïnvesteerd in de kennis die je nu hebt.

Deze waardevolle kennis is de reden dat mensen vandaag de dag een aankoop doen. Dit is de basis die we gebruiken voor het maken van content.

I = Interesse

Hoe kun jij een toegevoegde waarde zijn voor je doelgroep.

Door onderzoek te doen naar het verlangen, de groei & de dromen van de doelgroep, schetsen we een beeld van de content die aansluit bij de interesses van deze groep.

O = Onderscheid

Dit is de paarse koe.

Om te differentiëren van andere accounts, om groei te bevorderen, gaan we op zoek naar een ‘gat in de markt’ dat nog niet opgevuld is.

Hoe Aclix Persoonlijke merken helpt.

Content Tickets

Speciaal voor de persoonlijke merken die ondersteuning zoeken in het maken van content. Met content tickets kun jij samen met Arnoud werken aan een specifiek onderwerp voor je content. Van het produceren van content tot het creatief brainstormen over nieuwe ideeën.

  • Online afspraak van 2 uur om jouw probleem op te lossen
  • Gratis live Q&A sessie van 1,5 uur met Arnoud
  • Gratis E-book: Titels schrijven
  • Toegang tot content hulplijn voor 1 maand (onbeperkt vragen stellen)

——————————————————–

  • 6 tickets per maand beschikbaar
  • Voor maar €200 excl. btw

 

 

De 5 Aclix content tickets:

#1 Content Productie Proces

Dit ticket is voor de ondernemers die moeite hebben met het bereiken van hun doelgroep op een consistente manier.

Wat we behandelen

    • Je weet precies wie je doelgroep is.
    • Je hoeft je nooit meer af te vragen wat je nu moet posten. 
    • We werken samen aan een structuur voor je content.
    • Tools & handvaten die hierbij helpen.

Hoe relevanter jij bent voor een ander, hoe beter jij een ander kan helpen. Kies je voor je bruiloft een allround fotograaf of trouwfotograaf?

#2 Content op meerdere platformen gebruiken

Voor de creatievelingen die content op meerdere platformen willen gebruiken.

In 2 uur leer je deze belangrijken lessen:

    • Hoe je van long-form (lange video’s) content short-form (korte video’s) content maakt.
    • Hoe je content kunt hergebruiken.
    • Waar je op moet letten en wat je moet aanpassen als je content op verschillende platformen gebruikt.

Als jij een zakelijke lunch hebt in een restaurant, communiceer je heel anders dan in een vergaderruimte met 10 andere in pak. Als context veranderd, veranderd de boodschap.

#3 Creatieve content: vinden van je paarse koe

Het leukste en misschien wel het belangrijkste onderdeel van content. Dit is waar we winnen of verliezen.

Dit is wat je leert:

    • Hoe je jezelf onderscheidt 
    • Creatief denken (handige oefeningen)
    • Gat in de markt vinden voor je content
    • Jouw persoonlijke twist toevoegen

Om anderen te helpen en impact te maken willen we opvallen in de ruis. Dit kunnen we alleen doen als we een nieuwe invalshoek kiezen, een manier van content maken die nog niet eerder is gedaan. Niemand zal meer de Netflix zijn, niemand zal meer de Starbucks zijn: die plekken zijn al ingenomen.

#4 Platform strategie

Elk platform heeft zijn eigen context. We consumeren content anders, ontvangen content anders.

Leer meer over een platform naar keuze:

    • Instagram, LinkedIn, TikTok, Facebook, Pinterest of YouTube
    • Hoe content wordt ontvangen
    • Welke contactpunten belangrijk zijn
    • Strategische tips die je content ondersteunen

IJshockey heeft een hele andere strategie dan hockey op kunstgras. Als het speelveld veranderd, passen we de manier van spelen aan.

#5 Content schrijven

Hoe schrijf je content die mensen daadwerkelijk willen lezen? Die het leven van een ander beter maakt?

Leer alles over de inhoud van content:

    • Aandacht verdienen & behouden
    • Verschillen tussen short-form content en long-form content
    • Hoe je storytelling toepast 
    • Functies van content: Titels, introducties, verhaal/waarde en CTA’s 

De enige reden dat mensen jou willen volgen is omdat jij iets toevoegt aan hun leven. Waarom zou je anders op die knop klikken? 

Hoe Aclix Persoonlijke merken helpt.

Content Productie

Voor de persoonlijke merken die hun content productie uit handen willen geven. Jij schijft/neemt de content op, Aclix produceert dit en vertaalt het naar de juiste context en waarde voor de doelgroep. Wekelijks is er een moment waarop we naar de inhoud kijken van de content. Zo werken we niet alleen aan het jasje van de content, maar ook aan de boodschap.

 

 

Productie mogelijkheden

Textuele content op social media

Alle content op sociale media waarbij de textuele vorm de hoofdrol speelt.

Denk aan carrousels, foto’s met een beschrijving, infographics & singles.

Doormiddel van afbeeldingen, illustraties & design geven we jouw boodschap een aantrekkelijke jas.

Short-Form video content

De productie van korte video’s op sociale media (maximaal 90 seconden).

De werkwijze is totaal afhankelijk van de aangeleverde content. Dit kunnen korte fragmenten zijn uit Long-Form video content of content speciaal gemaakt voor sociale platformen.

Long-Form video content

Youtube video’s, interviews, video’s met meer context (meer dan 90 seconden).

Deze vorm van content is vooral gericht op YouTube. Van interviews en eigen content tot het publiceren van jouw podcast op YouTube.

Audio (podcasts)

Binnenkort beschikbaar.

Social Media Management

Niet alleen content creatie, maar ook interactie is nodig om jouw content bij anderen te brengen. Zie het als een advertentie op Google. Jouw website is de content en in plaats van dat je betaalt om bezoekers te krijgen, ga je proactief de interactie aan met anderen.

Op deze manier kunnen we niet alleen bijdragen en connecties maken, maar wordt het merk ook steeds bekender op social media.

Om zo anderen nog beter te helpen.

Management met Aclix

Content Spiegel

 

Sociale media platformen bieden een kans, een manier, een ticket voor aandacht. Dit gevecht om aandacht wordt groter en groter waardoor we steeds meer geneigd zijn om er een schepje bovenop te doen.

Stel je voor

Je kijkt in de spiegel en je ziet een geheel ander persoon dan dat je bent. Op de korte termijn lijkt dit soms aantrekkelijk om zo nog meer mensen aan te trekken, maar op de lange termijn doet dit meer kwaad dan goed.

We willen ze een spiegel geven die het bedrijf laat zien zoals het is.

Als we content schrijven, produceren of inplannen is dit altijd wat ik dichtbij het hart wil houden. Mensen kiezen mensen.

Samen willen we deze spiegel zo helder mogelijk maken. Alles wat we produceren en schrijven zal gebouwd zijn op deze fundering en waardes.

De eigenschappen van social media management

Onderzoek

Voordat we beginnen op sociale media, doen wij altijd een onderzoek. Hierbij kijken we naar de volgende punten:

  • De doelgroep & de cultuur
  • Het zoekgedrag & de interesses
  • Content die de doelgroep consumeert
  • Concurrentie in de niche

Deze informatie helpt ons om de juiste ideeën te verzamelen voor de content, zodat we echt aansluiten bij wat de doelgroep graag wil consumeren.

Inplannen & Productie Content

Aclix plant alle content voor je in.

Van tevoren ontvang jij een Content Kalender waarin je precies kunt zien wanneer jouw content online komt, waar het over gaat & het tijdstip van de publicatie. Zo zorgen wij dat we consistent posten en behoud jij het overzicht over je content.

Daarnaast ontvang je de content altijd voordat we het publiceren. We werken met het platform Wetransfer waarmee we onze content kunnen opsturen en jij makkelijk goedkeuring & feedback kunt geven.

Invulling van het profiel

De eerste indruk is essentieel.

Aclix kijkt samen met jou mee naar de invulling van het profiel om bezoekers direct te vertellen wie je bent en wat ze kunnen verwachten. We kijken naar:

  • Highlights
  • Bio
  • Banners
  • Profielfoto’s
  • Knoppen

We maken een plan voor de vormgeving en maken voor jou de content die hiervoor nodig is.

Volledige Engagement

De juiste mensen bij de juiste content.

Wij gaan een half uur per dag voor jou aan de slag om proactief de juiste mensen te dienen. Dit doen wij door interactie op sociale media. Door bij te dragen aan anderen, creëeren we een interesse in het bedrijf. Door de juiste content, kunnen gebruikers volgers worden.

Maandelijkse Rapportage

Elke maand willen wij een kort moment inplannen om door de content heen te gaan.

Hierin kijken we naar hoe de content is ontvangen, de impact die we hebben gemaakt en hoe we de content nog beter kunnen laten aansluiten. Door dit maandelijks te herhalen houden we grip op de kwaliteit van de content en kunnen we onze doelgroep nog beter dienen.

Waarom ik zo van content houd? Het heeft de kracht om het leven van mensen voor een seconde, een dag of voor altijd te veranderen.

Goede content creëert ruimte voor mensen om te pauzeren en na te denken, en dat is de ruimte waar transformatie plaatsvindt.

Onze content voor jou

               Contact

                           Info@aclix.nl

                           +31640053317

                           Nieuwe Binnenweg 310

                           3021 GV, Rotterdam

           Menu

                    Home

                    Diensten

                    Over 

                    Contact

                    Blog

Privacy Policy & Algemene voorwaarden

©2023 Aclix Alle rechten voorbehouden

Ga naar TOP