‘A drop of ink may make a million think’

 

Een wereld waarin we met één knop verbonden zijn met de gehele wereld is absurd. Dit is het moment om met de kleinste ideeën, de harten van honderdduizenden anderen te inspireren.

Dit begint op het moment dat jij de pen oppakt en begint met schrijven. De start van een nieuw avontuur.

 

ACLIX

Mijn Verhaal

 

Hi, Ik ben Arnoud van Asperen. Ik doe social media marketing.

De afgelopen jaren probeer ik bij te dragen aan de impact die bedrijven hebben door content op social media.

Tijdens mijn studie als fotograaf ben ik in het diepe gedoken en voor mijzelf begonnen. Niet als fotograaf, maar als social media manager. Door de ogen van een fotograaf ben ik gaan zien wat content betekent & hoe je anderen mensen hiermee kunt bereiken.

Dat het vooral draait om wat je kunt maken voor een ander, om daarmee de aandacht van weer een ander te mogen verdienen.

Zonder studie in marketing ben ik stap voor stap beter gaan begrijpen wat het betekent om anderen mensen te mogen dienen. En dit mag ik nu doen onder de naam van ACLIX.

Waarom social media marketing?

Door mijn liefde voor beeld en vormgeving en het overtollige gebruik van social media, is dit het landschap waarin ik me het meest thuis voel.

Ik bekijk het als een mini-website. Een platform waarop je mag vertellen wie je bent, wat je doet, maar bovenal, waar je anderen mag helpen. Om consistent anderen te inspireren is wat elke dat uitdagend maakt.

 

 

 

Aclix Essentials

1.

Voor wie is het?

 

Het is voor de bedrijven die een verschil willen maken voor een ander. Niet voor de persoon die probeert klanten te vinden voor zijn product, maar die producten vind voor zijn klanten. 

Voor het merk dat onmisbaar wil zijn en probeert wat nog niet eerder is geprobeerd. Voor de ondernemers die zo vaak mogelijk willen falen om zo voor de klant te kunnen winnen. Het is voor die pioniers die een focus hebben op de mens, niet de bezittingen van de mens.

 

 

2.

Waar is het voor?

 

Iedereen probeert een marketeer te zijn en zoeken naar een megafoon, een kans om te praten over hun werk, hun carrière, hun mooie leven. 

Social media lijkt op de perfecte plek, een gratis kans om te roepen naar zoveel mogelijk mensen. 

Het duwt ons twee kanten op. Of we worden beter in roepen en dumpen dan iedereen, miljoenen volgers te krijgen, en altijd op de rand van spam zitten. 

Of 

Volledig focussen op een kleine groep mensen. Het bijschaven van je verhalen en de vormgeving. Het bouwen aan een reputatie die voor deze groep waardevol is en je zouden missen als je weg zou zijn. 

Slechts één van deze strategieën zal waarde toevoegen aan jouw bedrijf.

 

3.

Welke verandering proberen we te maken?

 

“Dit zal je gedachten veranderen” 

Hoe vaak is dat echt waar? Niet vaak.

Iemand van gedachten veranderen is moeilijk. Het zal niet gebeuren door te roepen zoals de rest dat doet. 

Het internet doet ons geloven dat het belangrijk is om te kijken naar wat er 5 minuten gelden gebeurd is. Maar de cultuur begrijpt dat wat over 5 jaar gebeurd belangrijker is. 

Aan deze verandering wil Aclix bijdragen. Als het ons iets scheelt, we blijven praten, gefocust blijven en niet verveeld raken. 

Iemand een stapje dichter bij zijn droom brengen. Dat is wat we najagen.

1. Voor wie is het?

Het is voor de bedrijven die een verschil willen maken voor een ander. Niet voor de persoon die probeert klanten te vinden voor zijn product, maar die producten vindt voor zijn klanten.

Voor het merk dat onmisbaar wil zijn en probeert wat nog niet eerder is geprobeerd. Voor de ondernemers die zo vaak mogelijk willen falen om zo voor de klant te kunnen winnen. Het is voor die pioniers die een focus hebben op de mens, niet de bezittingen van de mens.

 

3. Welke verandering proberen we te maken?

“Dit zal je gedachten veranderen”

Hoe vaak is dat echt waar? Niet vaak.

Iemand van gedachten laten veranderen is moeilijk. Het zal niet gebeuren door te roepen zoals de rest dat doet.

Het internet doet ons geloven dat het belangrijk is om te kijken naar wat er 5 minuten geleden gebeurd is. Maar de cultuur begrijpt dat wat over 5 jaar gebeurd belangrijker is.

Aan deze verandering wil Aclix bijdragen. Dat als het ons iets scheelt, we blijven praten, gefocust blijven en niet verveeld raken.

Iemand een stapje dichter bij zijn droom brengen. Dat is wat we najagen.

2. Waar is het voor?

De 5 redenen waarom mensen ervoor kiezen om social media platformen te bezoeken: 

  • Wie vindt mij leuk? 
  • Is alles oké?  
  • Hoe word ik nog populairder?
  • Wat is nieuw?
  • Ik verveel me, ik ga scrollen

Dit alles meten we met een nummer. Zodra er een nummer is, proberen mensen om deze omhoog te krijgen.

Iedereen probeert een marketeer te zijn en zoekt naar een megafoon, een kans om te praten over hun werk, hun carrière, hun mooie leven.

Social media lijkt de perfecte plek, een gratis kans om te roepen naar zoveel mogelijk mensen.

Het duwt ons twee kanten op. Of we worden beter in roepen en dumpen dan iedereen, om vervolgens miljoenen volgers te krijgen en altijd op de rand van spam te zitten.

Of we focussen volledig op een kleine groep mensen. Het bijschaven van je verhalen en de vormgeving. Het bouwen aan een reputatie die voor deze groep waardevol is, waardoor deze groep je zou missen als je weg zou zijn.

Slechts één van deze strategieën zal waarde toevoegen aan jouw bedrijf.

Waarom ik zo van content houd? Het heeft de kracht om het leven van mensen voor een seconde, een dag of voor altijd te veranderen.

Goede content creëert ruimte voor mensen om te pauzeren en na te denken, en dat is de ruimte waar transformatie plaatsvindt.

Onze content voor jou

               Contact

                           Info@aclix.nl

                           +31640053317

                           Nieuwe Binnenweg 310

                           3021 GV, Rotterdam

           Menu

                    Home

                    Diensten

                    Over 

                    Contact

                    Blog

Privacy Policy & Algemene voorwaarden

©2023 Aclix Alle rechten voorbehouden

Ga naar TOP