Luister & lees de podcast hier terug

#18 Wie geeft die ontvangt

Content marketing

Waarom het ene bedrijf klantgericht is en de ander niet.

Ontdek wat de invloed van focus is op de uitkomsten van elk bedrijf en van je content.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#17 Social Media Funnel

Content marketing

Hoe funnels werkte & werken.

Leer hoe je van social media een funnel kunt maken.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#16 Doeltreffende content

Content marketing

Iets maken wat een ander wil ontvangen.

Leer hoe je content altijd doelgericht blijft zonder af te dwalen.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#15 Context van social media

Content marketing

Content op verschillende plekken

Leer hoe algoritmes werken zodat jij het meeste uit je content kunt halen

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#14 Aanpassen aan de doelgroep

Content marketing

De bril opzetten van een ander

Leer het belang van perspectief in je content.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#13 Verkopen in je content

Content marketing

Hoe verkoop je door je content?

Dit zijn de 5 stappen naar effectief verkopen in je content.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#12 Volger Paradox

Content marketing

Hoeveel volgers heb ik?

Wat is de invloed van cijfers op hoe we ons voelen en sociale media gebruiken.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#11 Schaken met content

Content marketing

De 2 strategieën voor succes.

Leer hoe schaken de belangrijkste lessen leert in ondernemerschap & content

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#10 De paarse koe

Content marketing

Content die mensen niet zullen vergeten.

Leer hoe je content maakt die anderen niet zullen vergeten en die je merk bouwt.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#09 Content die anderen willen delen

Content marketing

Hoe maak je iets dat anderen willen delen?

Leer hoe je content maakt die anderen willen dragen als een kledingmerk.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#08 Dit veranderde mijn content

Content marketing

Omdraaien van 1 woord

De manier om om content af te leveren zodat een ander het graag ontvangt.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#07 Wat is ‘waardevolle’ content?

Content marketing

Niet verkopen maar iemand zijn emotie veranderen.

Dit is hoe je ‘waardevolle’ content maakt waar anderen bij terug willen komen.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#06 Wordt rijk door gratis weg te geven

Content marketing

Wie meer focust op geven dan ontvangen zal ontvangen.

Dit is waarom jij jouw content, kennis, en ervaringen gratis deelt met anderen.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#05 Invloed van algoritmes

Content marketing

Onbewuste invloed van het algoritme op jouw overtuigingen.

Dit is hoe jij controle kunt nemen over het algoritme, niet andersom.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#04 AI in content

Content marketing

Neem AI content over?

Een perspectief op creativiteit & makers van content.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#03 Pijn & Plezier

Content marketing

Mensen zijn altijd met 2 dingen bezig: Pijn voorkomen, plezier vinden

In deze podcast kijken we hoe wij keuzes maken als mens en waarom.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#02 Weg met de minste weerstand

Content marketing

Waarom kiezen mensen de ‘makkelijke’ weg?

Leer hoe je aandacht kunt sturen door dit makkelijke principe.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

#01 Aandacht verdienen met content

Content marketing

Wat gebeurd er in een spookhuis en waarom werkt het?

Ontdek hoe mensen hun aandacht verdelen en hoe jij deze kunt sturen.

‘A drop of ink’ is een wekelijkse podcast die menselijk gedrag analyseert om deze te verwerken in content die we maken voor anderen om onze content nog beter aan te laten sluiten & aandacht te verdienen.

Waarom ik zo van content houd? Het heeft de kracht om het leven van mensen voor een seconde, een dag of voor altijd te veranderen.

Goede content creëert ruimte voor mensen om te pauzeren en na te denken, en dat is de ruimte waar transformatie plaatsvindt.

Onze content voor jou

               Contact

                           Info@aclix.nl

                           +31640053317

                           Nieuwe Binnenweg 310

                           3021 GV, Rotterdam

           Menu

                    Home

                    Diensten

                    Over 

                    Contact

                    Blog

Privacy Policy & Algemene voorwaarden

©2023 Aclix Alle rechten voorbehouden

Ga naar TOP